Samodzielna instalacja To łatwe!

Samodzielna instalacja to sposób na podłączenie usług UPC bez konieczności wizyty technika w Twoim domu. Jest łatwiejsza niż myślisz! Wystarczy zamówić usługi UPC i odebrać przesyłkę. Następnie pozostaje tylko podłączyć nowo otrzymany sprzęt zgodnie z instrukcją i możesz cieszyć się usługami UPC!

Instalacja krok po kroku

1 Odłącz dekoder od prądu a następnie odłącz od niego kable we wskazanej kolejności od 1 do 3
2 W celu uruchomienia nowego dekodera wykonaj czynności w kolejności od 1 do 4
3 Na pilocie od odbiornika telewizyjnego naciśnij przycisk wyboru sygnału (source/input/home/av). Na ekranie, za pomocą pilota od odbiornika telewizyjnego wybierz nazwę wejścia z tyłu telewizora (AV/HDMI/SCART/EXT/EURO), do którego podłączony jest dekoder.

Poczekaj aż dioda przycisku włączania/wyłączania na dekoderze zacznie migać na pomarańczowo i naciśnij przycisk + na dekoderze aby wyświetlić postęp pobierania oprogramowania.

Co jeśli ekran pobierania nie wyświetla się?
4 Uwaga! Jeżeli pilot nie reaguje oznacza to, że wymagane jest połączenie pilota z dekoderem poprzez tak zwane parowanie. Przycisk parowania znajduje się na pilocie w prawym dolnym rogu. Wciśnij przycisk i przytrzymaj przez 10 sekund, aż pojawi się ekran parowania. Następnie postępuj według wskazówek na telewizorze.
5 Następnie na Twoim odbiorniku telewizyjnym pojawi się ekran „Regulamin”. Zapoznaj się z jego treścią. Wybierz opcję „Akceptuję” lub „Nie, dziękuję” aby przejść do kolejnego etapu instalacji.
6 Kolejny ekran to kreator konfiguracji sieci, który służy do konfigurowania sieci bezprzewodowej. Wybierz „Nie”, ponieważ nie korzystasz z internetu poprzez dekoder. Na następnym ekranie potwierdź wybierając opcję : „Tak, wyjdź”.
7 Po zakończeniu konfiguracji rozpocznie się odtwarzanie krótkiego filmu powitalnego.
Nie można go pominąć, należy poczekać na jego zakończenie.
8 Wybierz tryb pracy swojego dekodera.
9 Po zakończeniu instalacji dekoder uruchomi program TVP!. Dostęp do wszystkich programów, które zakupiłeś pojawi się w ciągu maksymalnie 30 minut.

Gratulacje!
Przeszedłeś pomyślnie przez wszystkie etapy instalacji.
Już teraz korzystaj z Horizon
- telewizji nieskończonych możliwości.

Instrukcja video

Najczęstsze pytania

  • Ogólne

    Dlaczego warto zdecydować się na samodzielną instalację?

    Samodzielna instalacja to sposób na podłączenie usług UPC bez konieczności wizyty technika w Twoim domu. Jest łatwiejsza niż myślisz. Wystarczy zamówić usługi UPC i odebrać przesyłkę w Paczkomacie lub od kuriera. Następnie pozostaje tylko podłączyć otrzymany sprzęt zgodnie z dołączoną instrukcją i możesz cieszyć się usługami UPC.

    Samodzielna instalacja to:

    • prosty i wygodny sposób wymiany sprzętu UPC

      Przesyłkę z nowym sprzętem i krótką instrukcją jak go podłączyć odbierzesz w Paczkomacie lub od kuriera. Jeśli masz wątpliwości, zastanów się czy kiedyś samodzielnie podłączałeś DVD lub kino domowe do telewizora. Jeśli tak, z pewnością poradzisz sobie z tym zadaniem.

    • oszczędność czasu

      Instalację możesz wykonać w dogodnym dla siebie czasie - do 7 dni od odebrania przesyłki. Nie musisz umawiać wizyty instalatora, wychodzić wcześniej z pracy czy też brać dnia wolnego.

    • oszczędność pieniędzy

      Koszt samodzielnej wymiany sprzętu jest niższy niż koszt instalacji z wyjściem technika.

    Czy mój telewizor spełnia wymagania sprzętowe dla dekodera Horizon?

    Dekoder Horizon jest wyposażony w dwa złącza wideo typu: HDMI (HD OUT ) i EURO (SCART) poprzez adapter z wyjścia (SD OUT ). Aby oglądać telewizję w formacie wysokiej rozdzielczości, do podłączenia dekodera do telewizora należy użyć kabla HDMI . Jeżeli nie masz wejścia HDMI w swoim telewizorze i chcesz skorzystać z kabla EURO (SCART ), skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

    Jakie wymiary ma dekoder Horizon?
    • Szerokość - 25,1 cm
    • Wysokość - 7,8 cm
    • Głębokość - 24,3 cm
    Czy będą potrzebne dodatkowe kable?

    Do podłączenia dekodera do telewizora należy użyć kabla HDMI (znajduje się w zestawie). Jeżeli nie masz wejścia HDMI w swoim telewizorze i chcesz skorzystać z kabla EURO (SCART), skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

    Ile kosztuje samodzielna instalacja?

    Cena samodzielnej instalacji to 29,90zł*

    *cena może być uwarunkowana promocjami.

  • Przesyłka

    Jakie są terminy doręczenia przesyłki?

    Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską UPS oraz InPost (paczkomaty). Klient może otrzymać przesyłkę już następnego dnia roboczego - wszystko uzależnione jest od terminu wystawienia zlecenia:

    • zamówienie do godz. 12:00 (za wyjątkiem sobót) → przesyłka na następny dzień roboczy
    • zamówienie po godz. 12:00 → przesyłka za dwa dni robocze
    • zamówienie w soboty (niezależnie od godziny) → przesyłka za dwa dni robocze
    Jak mogę się dowiedzieć co dzieje się z moją przesyłką?
    • Przesyłka wysłana kurierem UPS:

      w dniu poprzedzającym dostarczenie przesyłki (w okolicach godziny 19:30-20:00) otrzymasz SMS-a z numerem przesyłki – jej status możesz sprawdzić poprzez stronę www.ups.com

    • Przesyłka do odbioru w Paczkomacie:

      w dniu poprzedzającym dostarczenie przesyłki (w okolicach godziny 19:30-20:00) otrzymasz SMS-a z numerem przesyłki jej status możesz sprawdzić poprzez stronę https://inpost.pl/

    Jak mogę zmienić termin doręczenia przesyłki?

    Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

    Jak mogę zmienić miejsce doręczenia przesyłki?

    Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

    Co się stanie, gdy nie odbiorę przesyłki we wskazanym przeze mnie wcześniej terminie?

    W przypadku kuriera są podejmowane 3 próby dostarczenia przesyłki dzień po dniu (robocze), w przypadku nieudanych prób doręczenia przesyłka wraca do nadawcy.

    W przypadku paczkomatu przesyłka zwracana jest do centrum logistycznego odpowiedniego dla Twojego miejsca zamieszkania i tam oczekuje jeszcze kilka dni na odbiór, następnie zwracana jest do nadawcy.

    Co robić, gdy moja przesyłka zaginie?

    Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

    Czy przesyłkę może odebrać inna osoba?

    W przypadku kuriera: Nie, przesyłka wysyłana jest na adres i dane osoby która została wskazana podczas umawiania zlecenia samodzielnej instalacji.

    W przypadku IN POST przysyłkę może odebrać osoba znająca kod dostępu do paczkomatu.

    Czy możliwe jest dostarczenie przesyłki do paczkomatów IN POST?

    Tak.

  • Zawartość paczki

    Co powinno się znajdować w przesyłce?

    Dostarczany jest dany sprzęt wraz z akcesoriami + instrukcja samodzielnej instalacji.

    Co jeżeli moja przesyłka jest niekompletna/ sprzęt uszkodzony?

    Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

    Czy w zestawie z pilotem do dekodera są baterie?

    Tak.

  • Umowa

    Co zrobić, jeżeli kurier nie przyniósł umowy?

    Kurier nie dostarcza umowy, jest ona przesyłana droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.

    Gdzie znajdę potwierdzenie warunków zamówienia?

    Potwierdzenie jest przesyłane droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.

    Od kiedy rozpoczną się naliczenia?

    Od momentu odbioru przesyłki przez klienta

  • Zwrot sprzętu

    Jak mogę zwrócić mój stary sprzęt?

    Zwracany sprzęt powinien być zapakowany w jedną paczkę i zabezpieczony przed zniszczeniem. Istnieją następujące możliwości zwrotu sprzętu:

    • Paczkomaty InPost (nie dotyczy punktów Żabka i Fresh)
    • Technik UPC
    • Na własny koszt
    • W Salonie UPC

    Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej www.upc.pl/zwrot-sprzetu

    Do kiedy muszę zwrócić stary sprzęt?

    Do 14 dni od momentu odbiory przesyłki

    Czy muszę zwracać stary sprzęt?

    Wszelkie informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej www.upc.pl/zwrot-sprzetu

  • Instalacja

    Co jest potrzebne, aby prawidłowo dokonać instalacji?

    Kompletna zawartość przesyłki oraz instalacja zgodnie z dołączona instrukcją

    Ile czasu zajmuje instalacja?

    W granicach 15-30min

    Kiedy powinien zainstalować nowy sprzęt?

    Nowy sprzęt należy zainstalować do 7 dni od odbioru przesyłki.

    Co zrobić, gdy pomyliłem kolejność podłączania kabli do dekodera?

    Nic złego się nie dzieje, ważne żeby dekoder był wyłączony.
    W przypadku poprawnej pracy sprzętu kolejność podłączania kabli nie ma znaczenia.

    Co zrobić, gdy dekoder zawiesił się podczas instalacji?

    Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

    Co zrobić, gdy po podłączeniu dekodera do telewizora na ekranie nic nie widać?

    Sprawdź sposób podłączenia okablowania zgodnie z dołączoną instrukcją oraz upewnij się czy dekoder jest uruchomiony. W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

    Co zrobić, gdy po podłączeniu dekodera do telewizora na ekranie nic nie ma głosu?

    Sprawdź sposób podłączenia okablowania zgodnie z dołączoną instrukcją oraz upewnij się co do poziomu głośności (telewizor/dekoder). W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

    Co zrobić, gdy po podłączeniu dekodera do telewizora nie wszystkie kanały są dostępne?

    Poczekaj do 30 min, w przypadku dalszych problemów skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

    Czy usługa telewizyjna jest aktywna od razu po instalacji?

    Tak

    Co to jest tryb pobierania energii i jak go ustawić?

    Domyślnie ustawiony jest tryb ECO, sugerujemy ustawienie trybu SZYBKI.

    Tryb ECO sprawia że dekoder ma niskie zużycie energii elektrycznej, ale uruchamia się wolniej ponadto w trybie ECO nie ma możliwości świadczenia usługi internetowej poprzez dekoder w trybie standby.

    Tryb SZYBKI zwiększony pobór energii elektrycznej, dzięki czemu dekoder uruchamia się szybciej.

  • Wizyta technika

    Czy mogę w trakcie samodzielnej instalacji poprosić o wizytę technika?

    Tak, Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

    Jakie są opłaty związane ze zmianą sposobu instalacji?

    Jeżeli problem w instalacji wynikał ze strony UPC zmiana sposobu instalacji jest bezpłatna, natomiast w przypadku winy klienta koszt instalacji to 50zł pomniejszony o kwotę samodzielnej instalacji (29,90zł)

    Jak mogę sprawdzić wolne terminy i zamówić wizytę technika?

    Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC : 813 813 813

Oferta dla ciebie

Mamy dla Ciebie specjalną, dedykowaną ofertę z dekoderem Horizon. Kliknij poniższy przycisk i poznaj naszą propozycję.

? dodatkowo
zł mies.

Prezentowana cena to różnica między obecnie płaconym abonamentem miesięcznym, a abonamentem miesięcznym proponowanej oferty z dekoderem Horizion.

x

Uwaga! Jeśli ekran pobierania nie wyświetli się, a dioda miga na pomarańczowo nie wyłączaj dekodera. Poczekaj aż pobieranie zakończy się. Może to potrwać kilka minut. Po aktualizacji oprogramowania dioda przycisku włączania/wyłączania zmieni kolor na zielony, pojawi się ekran z komunikatorem „Proszę czekać”. Dekoder instaluje w tym czasie pobrane oprogramowanie